Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/babyki1q/public_html/utils/adodb/drivers/adodb-mysql.inc.php on line 443

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/babyki1q/public_html/index.php on line 41
Babykiekjes - Onbetwist de baby en kinderfoto specialist

Versturen
Wat zijn de levertijden?
De levertijden van de fotoproducten verschillen uiteraard per bestelling en product. 
Foto's en losse kaarten worden binnen twee werkdagen verzonden, alle overige producten uiterlijk binnen vijf werkdagen. In de praktijk geniet je meestal al binnen drie werkdagen van je bestelling.

Binnen twee werkdagen orders
 
            
Binnen vijf werkdagen orders
 
 
         
besteld op
verstuurd op
 
besteld op
verstuurd op
         
maandag
woensdag
 
maandag
vrijdag
dinsdag
donderdag
 
dinsdag
maandag (week later)
woensdag
vrijdag
 
woensdag
dinsdag (week later)
donderdag
maandag
 
donderdag
woensdag (week later)
vrijdag
dinsdag
 
vrijdag
donderdag (week later)
zaterdag
dinsdag
 
zaterdag
vrijdag (week later)
zondag dinsdag   zondag vrijdag (week later)

Verzendmethode
Om onze producten zo voordelig en snel mogelijk aan te kunnen bieden, produceren en leveren wij de producten zo efficiënt mogelijk. 

Dat betekent dat elk fotoproduct direct na productie verpakt en verzendklaar gemaakt wordt. 
Hierdoor kan het voor komen dat meerdere bestellingen op dezelfde dag gemaakt, op verschillende dagen worden bezorgd. 
Het is helaas niet mogelijk meerdere exemplaren (bijvoorbeeld twee dezelfde canvasdoeken) achteraf samen te voegen in één bestelling en zo te besparen op verzendkosten. 
 
Afleveren
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, kun je het afleveradres helaas niet meer veranderen. 
Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat je kiest. Als je overdag niet thuis bent, kun je het pakketje misschien beter bij een familielid of op je werk laten bezorgen. 
Als je het pakketje op je werk laat bezorgen vul dan ook de bedrijfsnaam in. 
 
Aangezien Babykiekjes.nl elke dag grote aantallen bestellingen verwerkt, is het helaas niet mogelijk zelf je bestelling te komen afhalen.
 
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Onze productie start vrijwel direct nadat jij je bestelling hebt geplaatst. Daardoor is het annuleren van bestellingen niet mogelijk.
 
Kan ik meerdere exemplaren bestellen?
Ja, dat kan. Let wel: om productietechnische en logistieke redenen worden de bestelde exemplaren veelal apart verzonden. 
 
Hoe kan ik een product opnieuw bestellen?
Ga in Mijn account van Babykiekjes.nl naar Mijn bestellingen. Je kunt hier de projecten die je eerder hebt besteld bekijken, bewerken en opnieuw bestellen.
 
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Je krijgt automatisch een e-mail om je bestelling te bevestigen. Ontvang je deze e-mail niet, controleer dan of hij niet is tegengehouden door je spamfilter. 
Onder Mijn bestellingen in Mijn account van Babykiekjes.nl zie je welke producten je met succes hebt besteld.
 
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij werken nauw samen met onze vervoerders. We hebben duidelijke afspraken met ze gemaakt om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zonder problemen ontvangt.
Onze pakketdienst GLS levert met grote zorg je bestelling bij de deur af. Mocht je op het moment van levering niet thuis zijn, dan laat GLS een briefje bij je achter. 
Hier staat op hoe en waar je jouw bestelling kunt ophalen. Veelal is dit bij de buren of bij een centraal afhaalpunt.
 
Heb je een product besteld dat kleiner is dan 20 bij 30 cm? 
Dit  valt onder drukwerk en wordt geleverd door TNT post. Je ontvangt een bericht van ons dat je bestelling is verstuurd, maar geen link waarmee je jouw bestelling kunt volgen.